הסרת קעקוע מאזור החזה – כל מה שצריך לדעת

עשיתם קעקוע בגיל הנעורים ועכשיו אתם מתחרטים? רוצים לוותר על קעקוע אחד כדי לעשות קעקוע אחר? אם בעבר קעקוע היה מלווה אותך לכל החיים, טכנולוגיית הלייזר המתקדמת של ימינו מאפשרת הסרת קעקוע במהירות וביעילות, ללא כאבים וסימני צלקות. אז הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על הסרת קעקוע מאזור החזה

קעקוע כבר לא דבר קבוע

בצעירותנו עשינו כמה וכמה דברים שאנחנו די מתחרטים עליהם היום ולעיתים עולה בנו המחשבה "מה היה קורה אם.." ו-"לו היה ניתן להחזיר את הגלגל לאחור". אז ככל שמדובר בקעקוע שאתם מתחרטים עליו, או סתם מעוניינים לפנות מקום לקעקוע חדש, המציאות הטכנולוגית המתקדמת של ימינו, מאפשרת את מחיקת הקעקוע בתהליך פשוט, מהיר ויעיל.

באמצעות טכנולוגיית הלייזר, המפרקת את הפיגמנטים המרכיבים את הקעקוע, ניתן להגיע לתוצאות טובות עד כדי מחיקה הקעקוע לגמרי- תלוי בסוג וצבע הקעקוע.

קעקוע מאזור החזה

בין האיברים שאנחנו אוהבים לקעקע, נמצא אזור החזה. השטח הגדול מאפשר גישה נוחה וביצוע של קעקועים גדולים ואף מורכבים בנוחות רבה יחסית. כשמדובר בחזה גברי, הרי ששיטת הסרת הקעקוע בלייזר מבוצעת כבכל איבר אחר. אך כשמדובר בחזה נשי, הסיפור קצת שונה.

עבור הנשים, החזה הוא סמל מובהק לנשיותן ומהווה פקטור משמעותי ביצירת דימוי וביטחון אישי נמוך, או גבוה. באמצעות ניתוחי חזה- הגדלת חזה, או ניתוח הקטנת חזה לנשים, אשר הפכו לניתוחים אסתטיים פופולאריים מאוד, ניתן לעצב את החזה בהתאם לרצונותייך. אך מה קורה במידה ובנוסף על השתלים הקיימים, גם ביצעת קעקוע שאת מתחרטת עליו באזור החזה?

מהן ההשלכות של הסרת קעקוע מאזור החזה?

כשאנחנו עוסקים בהסרת קעקוע מאזור החזה באמצעות טיפול בלייזר, במידה וקיימים שתלי שדיים, עולה השאלה העיקרית- האם קרני הלייזר מסכנים את שתלי החזה? שאלה זו תלויה בעיקר בעומק חדירת קרן הלייזר לעור עליו נמצא הקעקוע.

מכשירי לייזר שונים להסרת קעקועים, פועלים בשיטות ועוצמת חדירת קרני לייזר שונות. במידה ומשתמשים במכשיר לייזר בעל חדירה גבוהה של קרני הלייזר, הרי שעלול להיווצר מצב מסוכן לשתלים הקיימים.

לפיכך, בכל טיפול לייזר באזור החזה, ככל וקיימים שתלי שדיים, יש להיוועץ באיש מקצוע אמין, ותיק ומנוסה, שיעריך בהתאם את הקעקוע, העור שלך, ותהליך ההסרה האפשרי עבורו. 

תהליך הסרת הקעקוע מאזור החזה

לאחר היוועצות באיש מקצוע מיומן, והתאמת הטיפול המתאים, הטיפול עצמו יתחיל בבדיקת תגובת העור ללייזר, על מנת לבחון את האנרגיה היעילה ביותר לטיפול.

הטיפול עצמו כולל כמה פולסים של לייזר, שמספרן תלוי בגודל הקעקוע ועוצמת הלייזר שנקבעה מראש. בהתאם לגודל הקעקוע ומספר הטיפולים הנדרש, תהליך מחיקת הקעקוע יתחיל בהתבהרותו עד לכדי היעלמות. את הטיפול ניתן לבצע בהרדמה מקומית, או באמצעות מריחת קרם מאלחש.

כתבות נוספות

אנחנו פה לכל שאלה!

עדיין מתלבטים ומעוניינים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ואנחנו ניצור קשר

רגע, כבר עוזבים?

עדיין מתלבטים ומעוניינים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ואנחנו ניצור קשר