הסרת קעקועים – יש דבר כזה!

אנחנו יודעים מה אתם באמת מרגישים. את תחושת ההתרגשות והפרפרים בבטן מהקעקוע הראשון אף אחד לא יקח מכם. אבל האם אתם זוכרים את התחושה שהיתה לכם כשהסתכלתם על הקעקוע, שנים אחרי, וראיתם שהוא לא מתאים לכם יותר? הסרת קעקועים היא פעולה מאד פופולרית ומבוקשת בשנים האחרונות, בעיקר כי היא פשוט מגשימה חלום שרבים חלמו לזמן רב. ומיד תגלו, איך גם אתם יכולים להגשים את החלום הזה.

הסרת קעקועים – כי שום דבר לא באמת קבוע

אנחנו כבר יודעים שהכל זמני, גם אתם יודעים את זה. וכשהבטתם בקעקוע שעשיתם בגיל 19, כשאתם כבר בני 40 הרגשתם את זה עמוק בבטן.

זה לא משנה מה באמת חשבתם לעצמכם, מה שחשוב הוא מה אתם הולכים לעשות עם זה הלאה. התחושה הזרה הזאת שאתם יודעים שיש לכם משהו שאתם לא אוהבים יותר שמוטמע על העור, היא תחושה נוראית. אבל יש לה פתרון.

הסרת קעקוע היא פעולה שכבר מזמן לא נחשבת ללא ריאלית, אם כי קיימת לא מעט ואף נפוצה ומבוקשת. היא נחשבת לפיתרון הכי נכון עבור קעקועים שהתחרטתם עליהם, שעשיתם בטעות, או שהמקעקע היה אולי קצת פחות צלול ממה שנדמה היה לכם בהתחלה.

כעת, הדבר הכי חשוב הוא להבין איך זה באמת קורה, וכדי לעשות זאת נתחיל מהבסיס עצמו, של מה שקורה לעור בזמן הקעקוע.

הסרת קעקועים – מה עובר עלינו?

כשהעור עובר תהליכים בזמן הקעקוע עצמו, הוא למעשה מקבל את הפיגמנט של הצבע אל תוך השכבה השניה של העור הנקראת דרמיס. אל תוך שכבה זו מוזרקים גושי פיגמנט בצבעים שונים ובגדלים שונים והעור קולט את הפעולה תוך כדי שהוא נפצע ונצבע.

אם בזמן קליטת הקעקוע אין אלרגיות או זיהומים, העור מקבל באהבה את הקעקוע ומשתלב עמו באופן הרמוני ומפלא.

כאשר אנחנו מבצעים הסרת קעקועים זוהי בדיוק הפעולה ההפוכה. בזמן הסרת קעקועים ישנה אנרגיית לייזר ששולחת 'גל' המפרק את הפיגמנטים לחלקים קטנטנים שנפלטים מהגוף דרך בלוטות הלימפה.

התהליך הזה לא קורה באופן מיידי, אבל הוא בהחלט מאפשר דהייה בכל טיפול וטיפול עד שהקעקוע נעלם לחלוטין.

מה גורם להצלחת התהליך?

על מנת שהתהליך יצליח ראשית לפני הכל, אתם צריכים להביע נכונות. הסרת קעקועים הוא תהליך שלא קורה בפעם אחת ועליכם להיאזר בסבלנות. ולהבין שמדובר בכמה וכמה טיפולים.

כמו כן, חשוב לזכור שפרמטרים כמו כמות הדיו שהוזרק נחשב, וותק הקעקוע, עומקו וכמובן סבלנות רבה לדהייה בכל טיפול וטיפול.

ישנם קעקועים המורכבים ממספר צבעים, ולכן, לכל צבע יש פיגמנט משלו, וגם זמן תגובה משלו. אף איש מקצוע לא יוכל להגיד לכם מראש טווח זמן היות ועד שלא מתחילים לעבוד על הקעקועים לא באמת יודעים את זמן התהליך.

 כשאתם בוחרים את אנשי המקצוע על מנת לבצע הסרת קעקועים חשוב לשים לב שיש לכם עמם כימיה, תחושת בטן טובה. וכמובן לוודא מקצועיות ברמה גבוהה, הכשרה ושירות אדיב. אחרי הכל, אתם הולכים לבלות לא מעט זמן ביחד.

כתבות נוספות

אנחנו פה לכל שאלה!

עדיין מתלבטים ומעוניינים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ואנחנו ניצור קשר

רגע, כבר עוזבים?

עדיין מתלבטים ומעוניינים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ואנחנו ניצור קשר