דברים שמומלץ לדעת לפני שעושים קעקוע

כיום ניתן בעזרת טיפולים מקצועיים בלייזר להסיר קעקועים חדשים או וותיקים, אך למרות זאת, לעשות קעקוע זו החלטה משמעותית מאוד. לפני כן, כדאי לחשוב על כך בצורה רצינית ולא להתייחס לכך כאל משהו שגרתי. רק אם אתם מחליטים שזה באמת מה שדרוש ורצוי לכם, תוכלו לפנות למכון קעקועים. אבל, בטרם תקבעו תור, יש עוד כמה דברים שמומלץ לכם לדעת. הדברים אמורים, כמובן, בגברים ונשים כאחד.

חשוב לדעת – על בריאות העור וקעקועים

אם אתם סובלים ממחלת עור, זה לא יהיה רעיון טוב לבצע במקום הנגוע קעקוע. אנו כמובן רואים לנכון לציין כי חייבים לפנות אך ורק למכון קעקועים שעובד באופן סטרילי, אך חשוב שתגיעו למכון בבריאות איתנה. במידת הצורך, לפני כן פנו לאבחון אצל רופא עור או קבלו טיפול במחלות עור בחיפה. רק כאשר אתם נחושים בדעתכם שקעקוע יתאים לכם וכאשר עורכם במצב מצוין, תוכלו להמשיך הלאה.

איך תבדקו את מקצועיות המכון

לפני שאתם עושים קעקוע, היו בטוחים שאתם יודעים בדיוק איזה ציור רצוי לכם, מהו הגודל של הקעקוע. חשבו היטב האם אתם רוצים שהקעקוע יהיה חשוף לכל, או מוסתר בדרך כלל, מתחת לבגד. חשוב לא פחות לברר היטב על מקצועיות המכון והקפדתו על נהלי עבודה נכונים. את המקצועיות אתם יכולים לבדוק על פי המלצות של חברים וגם בכך שאתם מוודאים שמשתמשים בציוד חד פעמי. ציוד חד פעמי נועד לשמור על בריאותכם ואם עושים שימוש בציוד שאיננו חד פעמי, חיוני שתראו כי הוא מחוטא על ידי מכשיר חיטוי מקצועי. אמני קעקוע רציניים שומרים על סטריליות ועובדים תמיד עם כפפות חד פעמיות. מכון קעקועים טוב חייב להיות נקי וגם להיראות נקי.

קעקוע מיוחד או עיצוב גנרי

עד כמה חשוב להתרשם מקעקועים שאחרים עשו? זה חשוב מאוד, אפילו אם אתם רוצים להיות מיוחדים. מרבית האנשים רוצים להרגיש מיוחדים ומקוריים ולכן, פחות יעדיפו לבחור צורות או דמויות רגילות. אבל אפילו אם בוחרים עיצוב לא הכי מקורי ולפני שעושים קעקוע, חשוב מאוד להתרשם מקעקועים קודמים שביצע המקעקע במכון שאליו אתם פונים. קעקוע צריך להיות לא פחות מאומנות. מקעקע צריך להיות בעל יד בוטחת וטביעת עין של צייר. בזמן שאתם מחליטים האם קעקוע רצוי לכם, הסתכלו בתצלומים ודוגמאות שיכולים למצוא חן בעיניכם. פנו אך ורק למקום שבו אתם מגלים שפה משותפת ושהרעיונות העיצוביים והוצאת הקעקועים לפועל נראים לכם ברמה גבוהה במיוחד.

האם הצבעים נשארים לתמיד

תמיד וודאו עם המקעקע באילו צבעים הוא משתמש וכי מדובר בחומרים איכותיים. עם זאת, חלק מהצבעים עלולים לדהות עם הזמן בצורה חלקית. קחו בחשבון כי הצבעים של הקעקוע משתלבים בתוך העור והצבע לא ייעלם מעצמו. יתכנו שינויים מסוימים עם הזמן, אך הגוף לא יכול לפרק את הקעקוע ולסלק אותו. ישנה פרוצדורת של מחיקת קעקועים בלייזר וככל שהקעקוע עמוק או מסיבי יותר, כך יידרש טיפול יותר ארוך להסרת הקעקוע אם תתחרטו על כך בהמשך.

זהירות מגימיקים וזהירות מחשיפה לשמש

כדאי להיזהר מקעקועים של גימיקים. אם בוחרים רעיון אופנתי אבל לא כזה שבאמת מתאים לכם, די מהר תתחרטו על כך. אם כבר בוחרים קעקע, הוא צריך להיות בעל אמירה עמוקה, לפחות בשבילכם. אם עורכם רגיש לשמש, קחו בחשבון שצבעים מסוימים שאותם מקעקעים עלולים לגרום לרגישות גבוהה אפילו יותר. במקרים מסוג זה, מומלץ שהקעקוע יהיה פחות חשוף פחות לשמש. כמובן, ניתן להשתמש באזור בקרם הגנה בכל חשיפה לשמש.

כתבות נוספות

אנחנו פה לכל שאלה!

עדיין מתלבטים ומעוניינים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ואנחנו ניצור קשר

רגע, כבר עוזבים?

עדיין מתלבטים ומעוניינים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ואנחנו ניצור קשר