כיצד לבצע נכון הסרת קעקועים

יצא לכם קעקוע מכוער? התחרטתם? חזרתם בתשובה? הקעקוע מגיל 16 והיום אתם מתפדחים שיש לכם אותו?  אל תדאגו, אתם לא לבד, רק חשוב שתדעו כיצד לפעול מהרגע שהחלטתם שאתם רוצים להסיר את הקעקוע בצורה מקצועית ובדרך נעימה וללא הפתעות. הרבה אנשים מקעקעים על גופם מסיבות שונות ומגוונות, אך חלקם, מתחרט על כך בשלב מאוחר יותר של החיים. הבשורה המשמחת היא, שבזכות הטכנולוגיה של היום, ניתן להסיר את הקעקועים תוך מספר טיפולים בהצלחה.

חפשו מרפאה ברשות רופא עור

בעיות כמו זיהום, שינוי פיגמנטציה וצלקות, הינן בעיות נפוצות בעת הסרת קעקועים. הליך הסרת הקעוקע הינו הליך חשוב שבכדי שיצא מושלם או לפחות קרוב למושלם, (לא תלוי במאה אחוז בכם, אך רצוי למנוע סיכויים לכך עד כמה שאפשר). נדרש מומחה בתחום. חפשו מרפאה שמחזיקה רופא עור מומחה ומרפאה בעלת מוניטים גבוה. חפשו המלצות על המרפאה ממטופלים קודמים, סוגי טיפול מומלצים, בקשו חוות דעת מכמה מרפאות על מנת להשוות.

בחרו במכון שמשתמש בטכנולוגיות חדשניות

גם ככה, טיפול להסרת קעקוע הינו תהליך מתמשך שיכול לקחת כמה חודשים ואפילו שנים, (תלוי בסוג הקעקוע, המורכבות ועוד). לעשות קעקועים זה קל, אך להוריד אותם, זה בהרבה יותר מורכב ואף קשה. לכן, בדקו את ציוד המכון והטכניקות שמשתמשים בו, האם הוא עדכני לשנת 2021? במכשירים המתקדמים, קיימים טכניקות להסרת קעקועים עם צבעים חזקים וגדולים שאותם קשה להוריד, במידה ויש לכם קעקועים כאלה, בחירה במכון עם מכשירים מתקדמים, יהיה מומלץ עבורכם.

תהליך הסרת קעקוע הינו הליך רפואי לכל דבר המצריך מקצועיות רבה. לכן, בידקו אם קיים תיק עבודות וקעקועים שהמכון הצליח להוריד בהצלחה. בידקו אם נשאר צלקות לאחר מכן והאם השתנתה הפיגמנטציה לאחר הטיפול ואם כן תשאלו מה הסיבה לכך. אל תתביישו לבקש לראות גם עבודות של הסרת קעקועים גדולים מלאי צבאים במידה ולכם יש אחד כזה גם. תבקשו אם אפשר להיות נוכחים בטיפול אחד על מנת לראות את היחס בזמן הטיפול, המקצועיות, רמת ההגייניות כמו למשל שימוש בכפפות ניטריל חזקות שמונעות זיהום, הסבר על התהליך ועוד.

הוראות לאחר הסרת הקעקוע

לאחר שהחלטתם איזה מכון אתם מעוניינים לבצע את ההסרה, תבקשו הוראות לאחר התהליך או אפילו לסיום כל טיפול בודד במכון. מה לעשות עם שלפוחיות? ישנן שלפוחיות שנוצרות כתופעות לוואי לאחר טיפול מחימום יתר. הטיפול שלאחר הקעקוע הינו לא פחות חשוב ויכול לייעל את התהליך ולמנוע כוויות וצלקות. כמו שמבצעים קעקוע על הגוף, ישנו טיפול גם לאחר הקעוקע. לכן, לפני שאתם מתחילים את הטיפול, תשאלו את הרופא מה עליכם להכין ולקנות לאחר כל טיפול. ישנם חומרים שיכולים לעשות נזק כמו שימוש בחומרים סינטטיים למינהם, מומלץ להשתמש בחומרים המיוצרים ממים ולא חומר אחר.

צוות טופ לייזר מאחל לכם הצלחה רבה בתהליך ובמידה ואתם מעוניינים להתייעץ איתנו, השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי.

כתבות נוספות

אנחנו פה לכל שאלה!

עדיין מתלבטים ומעוניינים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ואנחנו ניצור קשר

רגע, כבר עוזבים?

עדיין מתלבטים ומעוניינים לשמוע פרטים נוספים?

השאירו פרטים ואנחנו ניצור קשר